Sol, sol, sol

Ny duschad och ligger i solen, ska strax till stan med mammsen för hennes mobil leker lite arne banane just nu, är sugen på att köpa ett par skinn shorts när jag ändå är där.
.
.

Mini cooper

Asså är så sjukt sugen på att köpa en Mr. Bean bil, den är bara för söt. Finns i alla prisklasser och har tillverkats i ca 40 år, så jag får väl satsa på det som jag har råd med.
.
.


Fritidsforskare?

Fritidsforskare nu, så himla skönt att ha slutat skolan men vafan ska man göra nu? Väntar på svar av GP för att se om jag fick jobbet, hade varit så bra om man fick det. Men nu så ska jag små städa lite, sedan blir det att gå ut med Vera en sväng!

<3

Grattis älskling till studenten!
.
.


28 MAJ 2010 STUDENTEN!!


Ny data!

Var iväg med pappa idag och köpte en data, fick en bärbar data i student present! Lägger in bilder senare från igår då jag tog studenten, helt sjukt rolig dag!
.
.


GP

Idag ska jag på jobb intervju på GP, hoppas på att det går bra! Känns lite overkligt att man blir kallad på intervju innan man ens har skutat skolan, trodde det skulle ta ca 1 år.
.
.


Blommigt

Blommigt värre ute!
.
.

MacBook

Imorgon blir det att lämna tillbaka datan till skolan :( ! Men känns inte värt att köpa en mac som är 1,5 år utan program för 7500 :-
.
.

Maj 6, 2010

Måste bara säga att jag är sjukt nöjd med shortsen som jag köpte second hand på Beyond retro. Är avklippta Levis och kostade bara 179 kronor.
.
.

FY

Inte varje dag man vaknar med en spindelväv tråd från tak till golv!
.
.

Love is in the air

Kärlek till dig Anna och tur att du har hittat en lång man som du gillar! <3
.
.

Öarna

Hade en myskväll med Henke på öarna och körde Mustang
.
.

Zzzzz

sova?
.
.

Läckö

Lite bilder från när jag och några vänner var i Lidköping, blev grillning, bilkörning, besök på Läckö slott!
.
.
.

stripes

Haft en paus från bloggen nu ett tag för jag har inte orkat använda datorn! Här är en bild på en lång klänning som jag köpte idag på H&M för bara 99 :- , fick sy upp den ca 20 cm.
.
.
.
Såhär ser det ut under min trappa just nu, sommrigt!

De snyggaste

tavlorna som jag har kommer ifrån Ullared Gekås, billigt och bra. Alla under 100 lappen!
.
.

SOL

Har haft sjukt dålig up date nu, sitter knappt vid datan nu för tiden, nu är det bara 6 skoldagar till studenten tror jag, är så grymt peppad. Nu är också outfit till studentfesten klar!!
Nu precis så har jag legat på altanen, somnade och vaknade av att jag höll på att svettas ihjäl, inte det mysigaste!
.
.

Spegel

Den här spegeln köpte jag second hand för ca 1 år sedan. Då var den bara i vanligt trä så lackade den och nu är den finfin! Tycker om den sjukt mycket.
.
.
Där Zingo sitter på bilden sitter han exakt nu!

10 Maj 2010

Har varit dålig på att uppdatera denna helgen! Den har varit riktigt bra, med trevligt folk uppe i Lidköping, god fisk, roliga filmer med Henke och köpte student kläder med älskling.
By the way, de är 18 dagar kvar till studenten!
.
.

Lidköping

Ikväll bär de av till Antons sommarstuga, hoppas på fint väder och trevligt folk! Åker hem på lördag kväll, så blir ju inte borta så länge men skönt att få en paus.
.
.

<3

Du är bäst, känns så skönt att vara med dig igen!
.
.

Levis

Jag älskar mina shorts som jag köpte second hand på Beyond Retro för 179 kronor. Är avklippta Levis och dom funkar till allt!
.
.

missikissi

Älskar min pissekatt!
.
.

gullunge

Dagens citat av Anna:
-"Mitt hår slutar växa där det slutar växa".
-"Jag har ju mina röda dagar".
Du är så söt min vän.
.
.

pic

Dagen i bilder.

+ hästen!

3 maj 2010

Om 40 min blir det att bege sig iväg för spirometri undersökning. Skönt att få gjort det!
.
.

Fun

Hade ingen lust att använda datorn igår så blir lite update nu. Var med Henke hela dagen nästan, vid 12 åkte vi till kviberg och kollade lite på marknaden, sedan på militär saken. Åkte sedan till centralen och växlade lite pengar. på kvällen blev det grillat och Jalla Jalla, perfekt!
.
.

Gavras

Fastnade nu lite på en sida och tycker att Romain Gavras har gjort sjukt häftiga videoer. Värda att kolla, speciellt denna Simian Mobile Disco, I Believe. Så härliga färger och vinklar.
.
.

MAJ

28 dagar kvar till studenten och jag kan knappt bärga mig! Var ute på en morgon promenad med Vera förut och fick med mig några vitsippor. Idag blir det att rida, panta burkar och träffa lite folk.
.
.

RSS 2.0